Kariera w Medimes Sp. z o. o.

Poszukujemy ambitnych osób do naszego zespołu.

Sprawdź czy chodzi o ciebie 

Dystrybutor wyrobów medycznych oraz suplementów diety w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do projektu kandydatów na stanowisko:

Kierownik kategorii / Team leader

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie, kierowanie oraz wspieranie pracy zespołu przedstawicieli medycznych/farmaceutycznych w linii ginekologicznej.
  • Realizacji ustalonych planów sprzedażowych dla danej kategorii produktowej.
  • Planowanie i wdrażanie strategi sprzedażowej dla danej kategorii produktowej.
  • Budowanie i podtrzymywanie istniejących relacji z kluczowymi partnerami opiniotwórczymi oraz farmaceutycznymi (hurtownie, sieci apteczne).
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek do danej linii.
  • Monitorowanie sprzedaży produktów na terenie całej Polski.
  • Współpraca z działem marketingu przy wdrażaniu planów promocji produktów z portfolio.
  • Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
  • Udział w konferencjach, targach i wydarzeniach tematycznych.
  • Raportowanie oceny pracy przedstawicieli oraz prowadzonych działań.

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub minimum 5-letnie doświadczenie jako KAM w linii ginekologicznej.
  • Znajomość rynku.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz podległym terenem.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy.
  • Gotowość do częstych podróży służbowych.
  • Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu.
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Wysokie zdolności interpersonalne.
  • Zaangażowanie w pracę oraz entuzjazm.

Oferujemy:

  • Samodzielną i pasjonującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z produktami o międzynarodowej renomie.
  • Motywacyjne wynagrodzenie.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia wraz z systemem premiowym.
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz szkolenia.
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
Aplikuj teraz

Specjalista ds. marketingu i e-marketing

Praca w siedzibie firmy w Krakowie

Opis stanowiska:

  • Opracowywanie i realizacja planów marketingowych mających na celu promowanie produktów i usług z portfolio firmy.
  • Organizacja udziału firmy w konferencjach medycznych.
  • Aktywna współpraca z działem sprzedaży w zakresie promocji produktów.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w mediach tradycyjnych oraz sieci internet.
  • Tworzenie unikalnych treści na potrzeby materiałów reklamowych, reklam zewnętrznych, stron firmowych, blogów specjalistycznych oraz sklepów internetowych firmy.
  • Dbanie o pozycję stron firmowych w wyszukiwarkach internetowych, koordynacja działań SEO.
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi w wyszukiwarkach (AdWords) oraz serwisach społecznościowych,
  • Tworzenie materiałów na potrzeby stron internetowych, newsletterów, itp.
  • Analiza rynku i konkurencji pod kątem działań marketingowych oraz przygotowywanie raportów.

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność przygotowania treści marketingowych.
  • Praktyczna znajomość zagadnień content marketingu.
  • Znajomości popularnych systemów CMS pod kątem administracji i zarządzania treścią (WordPress).
  • Umiejętność przygotowania kampanii PPC, w tym AdWords.
  • Samodzielna organizacja czasu pracy.
  • Komunikatywność.
  • Mile widziana znajomość programów graficznych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz system premiowy.
  • Umowę o pracę, oraz narzędzia niezbędne do pracy.
  • Udział w szkoleniach, konferencjach rozwijających umiejętności zawodowe.
Aplikuj teraz

Koordynator ds. handlowych na rynek Słowacji i Czech

Praca w Krakowie w siedzibie firmy.

Opis stanowiska:

  • Koordynacja działań firmy na terenie Słowacji oraz Czech.
  • Stały kontakt z przedstawicielami na terenie Słowacji oraz Czech.
  • Kontakt z firmami partnerskimi.
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach okresowych na terenie Słowacji i Czech.
  • Bezpośredni kontakt z klientem w języku słowackim, czeskim (telefon, e-mail).
  • Współpraca z działem zamówień oraz koordynacja zleconych działań.
  • Przekład ofert, materiałów i korespondencji na język słowacki/czeski.
  • Przygotowywanie raportów z wykonywanej pracy.

Wymagania:

  • Warunek konieczny: Bardzo dobra znajomość języka słowackiego oraz czeskiego w mowie oraz piśmie.
  • Wysoka komunikatywność oraz zdolności interpersonalne.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
  • Wykształcenie wyższe.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz system premiowy.
  • Umowę o pracę, oraz narzędzia niezbędne do pracy.
Aplikuj teraz

Koordynator ds. handlowych na rynki: Ukraina, Białoruś

Praca w Krakowie w siedzibie firmy lub zdalnie.

Opis stanowiska:

  • Koordynacja działań firmy na terenie Ukrainy.
  • Stały kontakt z przedstawicielami na terenieUkrainy.
  • Kontakt z firmami partnerskimi.
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach okresowych na terenieUkrainy.
  • Bezpośredni kontakt z klientem w języku ukraińskim, rosyjskim (telefon, e-mail).
  • Współpraca z działem zamówień oraz koordynacja zleconych działań.
  • Przekład ofert, materiałów i korespondencji na język ukraiński/rosyjski.
  • Przygotowywanie raportów z wykonywanej pracy.

Wymagania:

  • Warunek konieczny: Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego w mowie oraz piśmie.
  • Wysoka komunikatywność oraz zdolności interpersonalne.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
  • Wykształcenie wyższe.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz system premiowy.
  • Umowę o pracę, oraz narzędzia niezbędne do pracy.
Aplikuj teraz